Przekształcenie operatora telekomunikacyjnego w spółkę z o. o. a zwrot ulgi abonenckiej

Marcin Bartyński            21 września 2015            Komentarze (0)

– Czy jeżeli abonent wypowie mi umowę o świadczenie usługi dostawy Internetu – mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej?

Co do zasady – tak. Ale są pewne wyjątki od tej zasady.

– A jeżeli abonent wypowiada umowę z powodu zmiany regulaminu, to czy mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej?

To jest jeden z wyjątków od powyższej zasady. Jeżeli nastąpiła zmiana warunków umowy, to nie można żądać zwrotu ulgi abonenckiej. Ale są wyjątki od tego wyjątku 🙂 – tzn. przypadki, w których jednak można domagać się zwrotu upustu.

– A jeżeli abonent wypowiada umowę, a jako przyczynę podaje: „Przekształcenie przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w spółkę z o. o.” – mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej, czy nie?

***

Kiedyś to ostatnie pytanie zadał mi jeden z operatorów telekomunikacyjnych.

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Bartyński Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Bartyński z siedzibą w Oleśnicy.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem marcin.bartynski@gmail.com.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: