– Czy jeżeli abonent wypowie mi umowę o świadczenie usługi dostawy Internetu – mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej?
– Co do zasady – tak. Ale są pewne wyjątki od tej zasady.
– A jeżeli abonent wypowiada umowę z powodu zmiany regulaminu, to czy mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej?
– To jest jeden z wyjątków od powyższej zasady. Jeżeli nastąpiła zmiana warunków umowy, to nie można żądać zwrotu ulgi abonenckiej. Ale są wyjątki od tego wyjątku 🙂 – tzn. przypadki, w których jednak można domagać się zwrotu upustu.
– A jeżeli abonent wypowiada umowę, a jako przyczynę podaje: „Przekształcenie przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w spółkę z o. o.” – mogę żądać zwrotu ulgi abonenckiej, czy nie?
***
Kiedyś to ostatnie pytanie zadał mi jeden z operatorów telekomunikacyjnych.
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }